Vragen? Stel ze nu!

Veel gestelde vragen

Bestellen

Waar kan ik bestellen/zelf ontwerpen?

Dit kunt u doen in onze shop.

Waarom zijn jullie tegels mooier dan die van anderen?

Onze tegels worden altijd gesublimeerd. Dit houd in dat de tegel onder hoge druk met hitte wordt voorzien van een opdruk.
Onze ontwerpen zijn daarbij zeer realistisch te noemen en behoren tot de beste in de markt.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Ons systeem is er op ingericht om op werkdagen voor 16.00 besteld, dezelfde dag nog te verzenden.
In veruit de meeste gevallen (95%) wordt de bestelling de volgende werkdag of zaterdag geleverd.
Voor een gedetailleerd overzicht klik hier.

Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is ontvangen?

Nadat wij je bestelling ontvangen hebben, krijg je een orderbevestiging met factuur via de e-mail. Heb je geen e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet annuleren omdat deze automatisch door onze systeem verwerkt worden.

Hoe zit het met mijn privacy?

Je gegevens zijn net als je betalingen beschermd. Allereerst omdat de betaling van een beveiligde verbinding gebruik maakt en ten tweede omdat wij jouw gegevens nooit aan derden geven. Wij gebruiken jouw gegevens alleen om het bestellen zo leuk en makkelijk mogelijk voor je te maken.

Product

Wat is de afmeting van een tegel?

De tegel is een keramieken tegel van 15 x 15 cm. Er kan een kleine afwijking zijn wat betreft maat, hier houden wij 4mm voor aan, naaar boven. De daadwerkelijke maat is dus 150mm tot 154mm, vooralsnog is de kans zeer groot dat uw tegeltje 152 x 152 mm is.

Hoe bevestig ik mijn gratis haakje?

Het haakje dient precies in het midden van de bovenkant van tegel geplakt te worden.
Na bevestiging goed aandrukken en het haakje gedurende 2 uur niet belasten.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor de (correcte) bevestiging van dit haakje of problemen die hieruit voortkomen.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Op Tegelspreuken.nl bestel je eenvoudig, snel en veilig de leukste tegels. Alle betalingen worden verwerkt via een beveiligde SSL verbinding en je kan kiezen voor de volgende betaalmethodes:

Via iDEAL. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Riverty - Achteraf betalen (Nederland)

Riverty voert voor Tegelspreuken.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van Riverty via de Riverty App kunt inzien en betalen. Met de Riverty App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnRiverty kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. Riverty houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij Tegelspreuken.nl achteraf betalen tot een bedrag van € 150 als je voor de eerste keer betaalt via Riverty. Ben je al bekend bij Riverty dan kun je betalen tot een bedrag van € 250. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Riverty niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Riverty. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Hoe kan ik zien of ik betaald heb?

Je ontvangt een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres.

Retourneren

Ik heb mijn bestelling kapot ontvangen, wat moet ik doen?

Is de tegel tijdens het verzenden stuk gegaan? Vul dan op de website binnen 3 dagen het online retour formulier in met een foto van de kapotte tegel en dan sturen wij je kostenloos een nieuwe op!

Contact

Heb je een klacht?

Een klacht en/of niet tevreden? Wij lossen het graag op voor je op!

Ben je niet tevreden over een artikel of over onze service? Dat is vervelend.

Laat het ons weten en wij reageren binnen een week op je klacht.

Heb je een andere vraag?

Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij streven ernaar om op werkdagen binnen 24 uur te reageren.